Je viens poster mon mécontentement. Que les modos me pardonne ou déplace si ce n'ai pas la bonne rubrique mais là il faut que je partage ma HAINE.
Alors je passe commande le 10 février pour un ECU upgradé chez Ash.
Après 8 mail sans réponse, je reçoit ceci le 11 Mars:
Hi Garat,
I am really sorry for the delay in getting this out to you. I unfortunately received a defective ECU back from a previous customer and did not have a core to ship out to you as a result. I have since received another good working ECU and will be processing your order today and it will be shipping out via USPS Express, tracking number: EH281995606US
The package should arrive to you within 5 days or so. I hope I haven’t caused any inconveniences for you and sincerely appreciate your business and your patience in this matter. You should be able to track the package later this afternoon – around 5PM eastern US time, which will be around 12AM your time.
Thankyou for the business and again, I send my deepest apologies for the holdup and for the recent lack of communication with you on your order. I hope this transaction hasn’t discouraged you from doing business with me in the future – there were unfortunate circumstances that arose on my end which were out of my control and I expected to have shipped this to you some time ago.
Let me know if you have any other questions and thankyou once again.
-Ash
Super, enfin me dis-je...
Aujourd'hui je reçoit mon ECU que je monte dans la demie heure qui suit et (roullement de tambour......) ça ne marche pas !
Le voyant check engine reste allumé (meme après la mise en marche du moteur).
Le ventilateur électrique du radiateur reste allumé en permanence (alors que le LDR était à 50°c) .
La pompe du pont arrière idem le ventilo.
Et pour finir le tout, impossible de diagnostiquer l'ECU.
Evidement, j'ai vérifié les connections, remonté le miens et là tout va bien code 55.
Voilà; suis je le seul à avoir ce genre de problème avec Ash ?
PS: Je n'attend bien évidemment pas un miracle c'est pourquoi ça va très probablement se terminé par une procédure de réclamation PAYPAL.


